Forside Aktuelt Grunnkurs i etablering

Grunnkurs i etablering

Oppdatert: 09.02.22

Har du en forretningsidé du vil utforske? Er du nysgjerrig på hva som skal til for å lykkes med å starte egen virksomhet?

Etablere

Grunnkurs i etablering

For deg som vil starte noe eget arrangerer Mosseregionens Næringsutvikling grunnkurs i bedriftsetablering. I kurset får du en innføring i de viktigste temaene om oppstartprosessen og en introduksjon i hvordan du som gründer skal sette opp et verdiforslag, utvikle forretningsmodell og hvordan du kan teste din idé i markedet.

I tillegg så får du en innføring i formaliteter som valg av selskapsform, og viktige regler rundt skatter og avgifter.
Vi setter av rikelig med tid til å besvare dine spørsmål underveis.

24. Februar 2022
kl. 17.00 – 20.00

Påmelding

PÅMELDING
LES MER OM KURSET

Noe for meg?

For deg som har en idé eller allerede er god i gang.

Kurset retter seg både mot deg som har en konkret idé, og dere som er nysgjerrige på hvordan man effektivt utvikler en ny virksomhet.

Etablerertjenesten Mosseregionen

Mosseregionens Næringsutvikling AS. er operatører av Etablerertjenesten Mosseregionen, et tilbud for veiledning og Næringsfaglig vurdering til innbyggerne, gründere og oppstartsselskaper i Vestby, Råde, Våler og Moss.