Forside Aktuelt Jul i bygda

Jul i bygda

Oppdatert: 29.11.21

Det blir julearrangement v/ Kirkebygden skole lørdag den 4. desember fra kl. 11:45 - 14:30.

Sted:

Området Våler bibliotek og Vålerhallen - oppmøte Folkestadtorget.

Tid:

Lørdag 4.desember 11:45 til 14:30.

Dere vil finne:

VS IL – kiosk med salg av grøt, gløgg, saft, kaffe og brus.

Julekrybbe, stand - Våler menighet.

Ta bilder med nissen ved Lions eller Gråtass tilhørende Kenneth Gudøy .

Utstilling – pepperkakehuskonkurransen.

Åpent bibliotek.

Salgsboder.

Gingerbread 4676900 1920

Oppmøte til nissetog klokken 11:30 på Folkestadtorget til Vålerhallen.

Klokkeslett Aktivitet
11:45 Nissetog for barn og voksne med Dundrekjerringene og Gråtass med vogn fra Folkestadtorget til Vålerhallen
12:00 Åpning ved ordføreren
12:05 Barnekor – Soulkids
12:20 Annonsere vinneren av pepperkakehuskonkurransen
12:50 Ljom spiller
13:00 Leker - Våler menighet
13:30 Konsertforestilling i Vålerhallen - Den magiske klangen ved Sonia Loinsworth – En konsertforestilling der barna lærer å lage sine egne usynlige instrumenter. Musikkforestillingen bygger på fortellingen om spillemannen som går fra dør til dør og banker på, for å få noe mat og drikke. De som slipper ham inn, får en fantastisk musikkopplevelse idet han trekker opp usynlige instrumenter av ryggsekken.
14:05 På scenen ute på plassen. Stine Marie Svartdahl og Bent Erik Hodnebrog synger julesanger, akkompagnert av Kalina Dimitrova-Kristiansen, på piano.
14:05 Nisseposer fra Lions – Forhåndssalg av billetter til nisseposer på butikkene Joker og Spar i kommunen fra 20.11. kr 30.00 pr pose, mulig med Vipps ved billettkjøp: Vipps til Helge Aronsen, President, Lions Club Våler.

Samarbeidspartnere og bidragsytere

Samarbeidspartnere og bidragsytere er blant annet Lions, Dundrekjerringene, VS IL, Frivilligsentralen, Våler bibliotek, Ljom, Våler kirke, Soulkids og Våler kommune.

Christmas 4704707 1920

Vi håper dere tar med dere familie og venner og blir med oss denne dagen på "Jul i bygda"