Forside Aktuelt Vannskade i Fontenehuset Rygge

Vannskade i Fontenehuset Rygge

Oppdatert: 24.01.21

Fontenehuset kan med det ikke benyttes de neste 2-3 månedene. Ny base blir på Solli skole.

Stengt i uke 4 2021

Som følge av nasjonale og lokale føringer, knyttet til den muterte engelske varianten av koronaviruset, må vi dessverre stenge for fysisk oppmøte på Fontenehuset i (første omgang) i uke 4. Beslutning er tatt i samråd med Moss kommune.

Vannlekkasje

Moss kommune, som eier av næringsbygget i Myraveien 26c, har engasjert entreprenør for å bytte ventilasjonsanlegg i bygget. I den anledning er det kommet betydelig kulde på div. rør og varmvannstanker. Disse er sprukket og forårsaket en stor vannlekkasje. Dette ble oppdaget da de ansatte kom på jobb mandag 18.01.21

Inneværende uke 3 er det befaring fra kommune, forsikringsselskaper og saneringsselskapet recover, og FHR er fysisk stengt. Alle medlemmer er kontaktet og det er også lagt ut informasjon på facebook. Det leveres rapport over skadeomfang med estimert reparasjonstid m/fremdriftsplan senest fredag 22.1. Anslagsvis har de sagt at det vil ta 2-3 måneder før huset igjen kan benyttes.

FHR har vært i dialog med Moss kommune og har fått tilgang og anledning til å benytte Solli Skole, Øråasveien 11, 1529 Moss, som midlertidig base (det er vi veldig glade for).

Innværende uke går med til å få på plass ny organisering, struktur, nettilgang og mulig oppfølging av medlemmer. Ila neste uke håper vi å kunne åpne opp for at medlemmer kan komme til den midlertidige basen på Solli Skole.

Det er bare å ta kontakt på FHR mobil: 907 42 900, om det skulle være ytterligere spørsmål eller behov for kontakt av andre årsaker.

MOB: FONTENEHUSET 907 42 900